block1

Δευτέρα 13 Οκτωβρίου 2014

ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΥΣΠΕ ΑΝΑΤ & ΔΥΤ. ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ-5 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2014



Αγωνιστική Αντιδιαχειριστική Συνεργασία στα  ΠΥΣΠΕ Θεσ/νίκης
Αντιστεκόμαστε:

σε συγκυβέρνηση – Ε.Ε. - Δ.Ν.Τ. και τα μνημόνιά τους
στο σχολείο της αγοράς
στην αυτοαξιολόγηση κατηγοριοποίηση των σχολείων
στην αξιολόγηση- απολύσεις εκπαιδευτικών
στην αδιοριστία και την ελαστική εργασία
στην τρομοκρατία των πειθαρχικών
στον υποταγμένο συνδικαλισμό των ΔΑΚΕ – ΔΗΣΥ/ΠΑΣΚ
στη μετατροπή των δικαιωμάτων μας σε εξυπηρετήσεις

5 Νοέμβρη:
στέλνουμε μήνυμα αντίστασης, ρήξης, ανατροπής και νίκης
ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ με αιρετό στο ΠΥΣΠΕ Δυτ. Θεσσαλονίκης

Στηρίζουν:

ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ του ΣΤ΄ συλλόγου (Συκιές-Νεάπολη-Πολίχνη-Ευκαρπία)
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ του Ζ΄ συλλόγου (Αμπελόκηποι-Σταυρούπολη-Μενεμένη)
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΕΝΩΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ του Η΄ συλλόγου(Εύοσμος - Ελευθέριο - Κορδελιό)
ερα –Εκπαιδευτικοί Ριζοσπαστικής Αριστεράς  του  συλλόγου Υπαίθρου
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ του συλλόγου Υπαίθρου
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ του συλλόγου Λαγκαδά

ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ  ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ  ΕΝΟΤΗΤΑ
Συνάδελφε, συναδέλφισσα,
 5 χρόνια τώρα συντελείται η πιο εγκληματική λεηλασία κάθε κοινωνικού, εργασιακού και πολιτικού δικαιώματος. H συγκυβέρνηση, πιστός εκτελεστής των επιταγών της τρόικας (Ε.Ε.-Δ.Ν.Τ.- Ε.Κ.Τ.) και του κεφαλαίου, αρπάζει ότι έχει απομείνει από τα λαϊκά εισοδήματα και δικαιώματα. Ο μισθός κι η δου-λειά, το σχολείο κι ο παιδικός σταθμός, η ασφάλιση κι η σύνταξη, το νοσοκομείο κι η ιατροφαρμακευ-τική περίθαλψη, το δικαίωμα της απεργία και κατ επέκταση των κινητοποιήσεων  δεν θα αποτελούν αυτονόητα δικαιώματα. Τα μνημόνια και οι νεοφιλελεύθερες πολιτικές γίνονται καθεστώς με ολέθριες συνέπειες που οδηγούν στην κοινωνική, οικονομική και φυσική εξόντωση των λαϊκών στρωμάτων.
Στην εκπαίδευση, με την αυτοαξιολόγηση επιχειρείται να επιβληθεί ο ανταγωνισμός και η κατηγοριοποίηση των σχολείων και με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών η χειραγώγηση και οι απολύσεις . Με τις συγχωνεύσεις, τους μηδενικούς διορισμούς, την ελαστική εργασία χιλιάδων συναδέλφων, τις περικοπές των λειτουργικών δαπανών και τις αντιπαιδαγωγικές αλλαγές στο περιεχόμενο και τη διαδικασία της μάθησης, τα σχολεία (συχνά με πεινασμένα παιδιά) χάνουν το άρωμα χαράς και δημιουργίας.
Η εκπαίδευση στο στόχο των νεοφιλελεύθερων πολιτικών
Επιστρατεύουν ταυτόχρονα όλους τους μηχανισμούς ελέγχου συνειδήσεων, ελέγχου πολιτικής υ-πακοής και απειλής απόλυσης με εργαλείο την αυτοαξιολόγηση-αξιολόγηση.
Μειώνουν τις δημόσιες δαπάνες σε βάρος των εκπαιδευτικών αναγκών και προωθούν την αυτο-χρηματοδότηση των σχολείων μέσω χορηγών και με το εκπαιδευτικό χαράτσι από τους γονείς.
Προσανατολίζουν το περιεχόμενό της εκπαίδευσης στις ανάγκες της αγοράς προβάλλοντας ως κυρί-αρχο το ζήτημα των μεθόδων της αξιολόγησης μέσα από τη χρήση επιλεγμένων διδακτικών πακέτων
Βαπτίζουν την ανταγωνιστικότητα μεταξύ των σχολείων  «σύνδεση με την κοινωνία»
Επιχειρούν να  επιβάλλουν την αξιολόγηση με στόχο την πλήρη χειραγώγησή μας, την υποταγή σε  προαποφασισμένους διδακτικούς άξονες και στόχους ώστε  να ακυρώσουν την όποια παιδαγωγική ελευθερία κατακτήσαμε αλλά και να χρησιμοποιήσουν την αξιολόγηση ως εργαλείο για μισθολογική και βαθμολογική καθήλωση και  τις απολύσεις.
Θέλουν να διαμορφώσουν τη φιγούρα ενός εκπαιδευτικού φτωχού, υποταγμένου και άμεσα εξαρτώμενου από τους αξιολογητές του σε ένα σχολείο που θα πρέπει να ανταγωνίζεται με  τα διπλανά του.
Εμείς αγωνιζόμαστε για:
o ενιαίο δημόσιο δωρεάν σχολείο-δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή-υποστηρικτικές δομές
o τα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών του λαού σε ένα σχολείο που να τα χωράει και να τα σέβεται όλα
o μια αντιφασιστική-αντιρατσιστική  εκπαίδευση  ενάντια στις διακρίσεις, στον φασισμό και στον πόλεμο
o την οργανική θέση και μόνιμους διορισμούς για κάθε εκπαιδευτικό έργο σε κάθε σχολείο
o τα εργασιακά δικαιώματα, τη σύνταξη, το μισθό, την ακώλυτη μισθολογική-βαθμολογική προαγωγή
o το σταμάτημα των συγχωνεύσεων – τη μείωση μαθητών/τμήμα – τους μαζικούς διορισμούς
o τις υπηρεσιακές μεταβολές με βάση τις ανάγκες των  εκπαιδευτικών
o παιδαγωγική ελευθερία και δημοκρατία στο σχολείο
o ενάντια στην ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ανταγωνισμό και κατηγοριοποίηση των σχολείων
o ενάντια στην ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ –χειραγώγηση και τις απολύσεις
Σήμερα, περισσότερο από ποτέ, έχουμε ανάγκη από έναν παλλαϊκό ξεσηκωμό  για την ανατροπή της αντι-εκπαιδευτικής πολιτικής του ΥΠΕΘ και της αντικοινωνικής πολιτικής της συγκυβέρνησης. Απέ-ναντι στον πόλεμο που κήρυξαν η συγκυβέρνηση με το κεφάλαιο ενάντια στον κόσμο της εργασίας και στα πολιτικά και κοινωνικά δικαιώματα δεν υπάρχει ατομική λύση. Ταυτόχρονα δε μπορούμε να πε-ριμένουμε τίποτα από τις υποταγμένες συνδικαλιστικές ηγεσίες ΔΑΚΕ - ΔΗΣΥ (ΠΑΣΚ).
Ψήφος σε ΔΑΚΕ - ΔΗΣΥ (ΠΑΣΚ) είναι ψήφος συναίνεσης στις πολιτικές που πλήττουν την εκπαί-δευση και τη ζωή μας, είναι ψήφος που θα κάνει την συγκυβέρνηση να πανηγυρίζει.
ΑΠΕΡΓΙΑ – ΑΠΟΧΗ από κάθε διαδικασία ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΤΡΕΨΟΥΜΕ!

Στους Συλλόγους, τις Συνελεύσεις, τις Επιτροπές Αγώ¬να να οργανώσουμε αποφασιστικό ΑΓΩΝΑ για:
Να καταργηθούν τα μνημόνια και το νομοθετικό τους πλαίσιο. Να καταγγελθεί η δανειακή   σύμβα-ση.
Διαγραφή του χρέους, ρήξη με την Ε.Ε. και το ευρώ. Πλήρης ανατροπή της νομισματικής πολιτικής της ΕΕ..
Κατάργηση του ΕΝΦΙΑ, και όλων των φοροληστρικών νόμων - χαρατσιών
Εθνικοποίηση του τραπεζικού συστήματος και των επιχειρήσεων στρατηγικής σημασίας
Αυξήσεις σε μισθούς και συντάξεις - Υπεράσπιση των συλλογικών συμβάσεων και των εργασιακών δικαιωμάτων, υπεράσπιση του δικαιώματος της Απεργίας - Απαγόρευση των απολύσεων
Πλήρη, δημόσια και δωρεάν Υγεία – Πρόνοια και Κοινωνική Ασφάλιση για όλους
ΠΥΣΠΕ : μοχλός προώθησης της κυβερνητικής πολιτικής
Οι εκλογές για τα Υπηρεσιακά Συμβούλια αποκτούν όσο ποτέ πολιτικό χαρακτήρα. Τα Π.Υ.Σ.Π.Ε. είναι όργανα διοίκησης που διαθέτουν πλειοψηφία διορισμένων μελών, με εντολή να εφαρμόζουν και να υλοποιούν την κυβερνητική πολιτική και τις επιλογές της. Όλες οι κυβερνήσεις χρησιμοποίησαν τα Π.Υ.Σ.Π.Ε. ως όργανα διαχείρισης του φτωχού και γκρίζου σχολείου.
Μάλιστα, η κυβέρνηση αφαίρεσε από τις αρμοδιότητες των ΑΠΥΣΠΕ όλα τα ζητήματα που αφο-ρούν στο Πειθαρχικό Δίκαιο, στερώντας με αυτόν τον τρόπο κάθε δυνατότητα υπεράσπισης των δι-καιωμάτων των συναδέλφων από τους αιρετούς εκπροσώπους τους. Νέα Πειθαρχικά (και άλλα "εξω-τερικά- ανεξάρτητα") συμβούλια κάθε μορφής και ονομασίας, έρχονται να αντικαταστήσουν σταδιακά οποιονδήποτε θεσμό διατηρούσε έστω και ψήγματα δημοκρατικής συμμετοχής και παρέμβασης. Ο έλεγχος των πράξεών τους θεωρείται γι' αυτούς ένας ξεπερασμένος …αναχρονισμός.
Τα Π.Υ.Σ.Π.Ε. αποφασίζουν για ζητήματα συγχωνεύσεων (άρα κατάργησης οργανικών θέσεων), μο-νιμοποίησης νέων εκπ/κών, αξιολόγησης (και άρα βαθμολογικής-μι¬σθο¬λο¬γι¬κής προα¬γωγής ή καθήλω-σης), μετακινήσεις εκπ/κών, επιβολή υποχρεωτικών υπερωριών, ενώ θα έπρεπε  να τα απασχολεί πώς θα φροντίσουν να έχουν οι μαθητές εκπαιδευτικούς, να υπάρχει ενισχυτική διδασκαλία, τάξεις υποδοχής, τμήματα ένταξης και παράλληλη στήριξη σε κάθε σχολείο. Θα έπρεπε να τα απασχολεί πώς στα ολοήμερα θα υπάρχουν όσοι εκπαιδευτικοί απαιτούνται για την πλήρη ανάπτυξη παιδαγωγικού προγράμματος κι όχι τη μετατροπή τους σε κέντρα φύλαξης ακολουθώντας τις κυβερνητικές εντολές.

Η παρουσία μας στο ΠΥΣΠΕ
Η παρουσία μας στα ΠΥΣΠΕ τη διετία που πέρασε, λειτούργησε αποτελεσματικά ώστε :
- να σπάσει το άβατο της διοίκησης και να υπάρχει διαφάνεια στις τοποθετήσεις,
- να αναδεικνύει κάθε ζήτημα που προέκυπτε από τη στάση της διοίκησης
- να ενημερώνονται οι συνάδελφοι (με 25 ανακοινώσεις) για τη λειτουργία του ΠΥΣΠΕ.
Τη διετία που πέρασε η διοίκηση του ΠΥΣΠΕ υλοποιώντας τις πολιτικές του ΥΠΕΘ- Συγκυβέρνησης παραγνώρισε τόσο τις παιδαγωγικές και τις εκπαιδευτικές προτεραιότητες όσο  και τις ανάγκες για την κάλυψη των κενών (ειδικά φέτος). Αποτέλεσμα αυτών των πολιτικών και των πρακτικών (μηδενικοί δι-ορισμοί, κοπτοραπτική στην πρόσληψη αναπληρωτών, εγκύκλιος Λοβέρδου) ήταν να δημιουργηθούν προβλήματα με ελλείψεις εκπαιδευτικών και με τις τοποθετήσεις παρά τις συνεχείς αντιρρήσεις και διαφωνίες που καταθέσαμε όπως π.χ. στο 25ο ενημερωτικό : «… ο Διευθυντής Π.Ε. Δυτ. Θεσσαλονίκης ενώ γνώριζε τις σοβαρές ελλείψεις δεν ζήτησε τον αναγκαίο αριθμό μεταθέσεων και αποσπάσεων ώστε να καλυφθούν τα κενά. ….εναρμονίστηκε  με τις εντολές και τις πολιτικές των περικοπών του υπουργεί-ου».
Απέδειξε επίσης πως το πελατειακό σύστημα (των κυβερνητικών παρατάξεων ΔΑΚΕ-ΠΑΣΚ ή ΔΗΣΥ όπως λέγεται σήμερα), εμφανίζοντας τα δικαιώματα  ως εξυπηρετήσεις, μπορεί να αποτελέσουν ένα θλιβερό παρελθόν. Σιωπηροί αλλά σταθεροί υποστηρικτές της συγκυβέρνησης επικρίνουν τάχα τη διοίκηση Π.Ε. δυτ. Θεσ/νίκης χωρίς όμως  να λένε κουβέντα για τις κεντρικές πολιτικές κατευθύνσεις του υπουργείου και της συγκυβέρνησης.            

 ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ με αιρετό  στο ΠΥΣΠΕ Δυτ. Θεσ/νίκης
Για αιρετούς που δε θα ’ναι το άλλοθι για την κάλυψη της κυβερνητικής πολιτικής ούτε γρανάζια των μηχανισμών της
Για την υπεράσπιση της δημόσιας εκπ/σης και των εκπ/κών. Ενάντια στις συγχωνεύσεις σχολείων, τις υποχρεωτικές μετακινήσεις συναδέλφων. Για τον καθο¬ρισμό κενών και πλεονασμάτων σύμφωνα με τις ανάγκες του σχολείου κι όχι με βάση τις μνημονιακές περικοπές. Για τη μείωση του αριθμού των μαθητών/τμήμα. Για την υπε¬ρά¬σπιση των εργασιακών σχέσεων και δικαιωμάτων, το απαραβίαστο του διδακτικού ωραρίου
Με σκοπό την ισότιμη μεταχείριση όλων, την αξιοπρέπεια στις αποσπάσεις, τοποθετήσεις και κάθε υπηρεσιακή μεταβολή.
Με αυτή τη λογική και με ενισχυμένη την εκλογική εντολή
ο/η αιρετός της ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗΣ  ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ  ΕΝΟΤΗΤΑΣ είναι αυτονόητο ότι …

ΔΕΣΜΕΥΕΤΑΙ:
1. Να αναδεικνύει τα προβλήματα που συσσωρεύει η κυβερνητική πολιτική
2. Να αρνείται κάθε ρουσφέτι, να ελέγχει, να καταγγέλλει και να αποκαλύπτει τις αυθαίρετες-παράνομες ενέργειες, πελατειακές σχέσεις και αδιαφανείς διαδικασίες και να συμβάλει στη κα-τοχύρωση ίσων δικαιωμάτων για όλους
3. Να βρίσκεται δίπλα σε όσους συναδέλφους υφίστανται αδικίες, διώξεις, αυθαιρεσίες
4. Να εφαρμόζει και να υλοποιεί τις αποφάσεις των Συλλόγων και των Γ. Συνελεύσεων
5. Να ενημερώνει τους συναδέλφους για κάθε στάση, θέση και ενέργειά του
6. Να συμβάλλει με την εναλλαγή της θητείας ενάντια στον παραγοντισμό και τις προσωποπαγείς θέσεις
7. Να μην συμμετέχει με κανέναν τρόπο σε καμιά διαδικασία αξιολόγησης, αντίθετα μαζί με τους συλλόγους και το κίνημα να μπλοκάρει κάθε τέτοια πράξη και αν χρειαστεί, να φτάσει ακόμα και στην παραίτηση για να συμβάλει σ’ αυτήν την κατεύθυνση

ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ  ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ  ΕΝΟΤΗΤΑ

Αναστασιάδης Χρήστος, 6ο Δ.Σ. Σταυρούπολης
Ανδριά Ασπασία (Σίσσυ) Διάθεση ΠΥΣΠΕ
Αντωνιάδου Μαρία,  22ο Δ.Σ. Ευόσμου
Βασιλειάδης Βασίλης, 1ο Δ.Σ. Αγ. Αθανασίου
Βλάχου Ελένη, 8ο Δ.Σ. Νεάπολης
Γαβριηλίδου Μπέτυ, Δ.Σ. Κρυονερίου
Γιαχανατζή Αθηνά, 10ο Ν/γείο Ελευθέριου-Κορδ.
Γκιουλουμίδης Γεώργιος 2ο Δ.Σ.  Ωραιοκάστρου
Ζήκλιου Χαρούλα 2ο Δ.Σ.  Διαβατών
Καλαμάρη Φερενίκη, 8ο Δ.Σ. Αμπελοκήπων
Καπακτσής Αλέξανδρος, Δ.Σ. Αδένδρου
Καπράλος Βαγγέλης,  1ο Δ.Σ. Ευόσμου
Καραγιάννη Πασχαλιά, 2ο Δ.Σ. Πεύκων
Καραγιάννης Μιχαήλ  Δ.Σ. Όσσας
Κατσαρού Ιωάννα, 1ο Δ.Σ. Λαγκαδά
Κουλιούμπας Οδυσσέας, 2ο Δ.Σ. Νεάπολης
Κουλούρης Παναγιώτης, 3ο Ν/γείο Λαγκαδά
Λαθήρας Χρήστος, Δ.Σ Μελισσοχωρίου
Μαγαλιού Σταματή (Μάτα) 2ο Δ. Σ. Συκεών
Μακρίδου Αφροδίτη 3ο Δ.Σ. Συκεών
Μαυρομάτη Μαρία   Ν/γείο  Δρυμού
Μοσχόπουλος Νικόλαος,   Δ.Σ. Δρυμού
Μπακατσής Κώστας, 4ο Δ.Σ. Σταυρούπολης
Μπαλτάς Θοδωρής,  21ο Δ.Σ. Ευόσμου
Μπασλή Μαριάνθη, 6ο Κορδελιού
Μωϋσίδης Λάζαρος, 8ο Δ.Σ. Αμπελοκήπων
Νικολούδης Δημήτριος, Δ.Σ. Ασπροβάλτας
Παντελίδης Ντίνος, 5ο Δ. Σχ. Συκεών
Παπαγρηγορίου Γιάννης, 1ο Δ.Σ. Ωραιοκάστρου
Πατσόγλου Σάββας, 18ο Δ.Σ. Σταυρούπολης
Παύλος Γρηγόρης, Δ.Σ. Ν. Φιλαδέλφειας
Πηγαδάς Σωτήρης, 3ο Δ.Σ. Χαλάστρας
Προβελέγγιου Δήμητρα, 8ο Δ.Σ. Αμπελοκήπων
Στόλης Νίκος, 24ο Δ.Σ. Ευόσμου
Χατζηπαύλου Γιώργος, 5ο Δ.Σ. Μενεμένης
Χριστοδουλάκη Ειρήνη (Ρένα) 3ο Νηπ. Αγ. Παύλου
Χριστοφόρου Νίκος, Δ.Σ. Λαγυνών








ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ/ΕΣ  ΠΥΣΠΕ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ




Αγαπητός Αθανάσιος
Αλβανούδη Ζωή
Αντωνιάδου Κυράνα
Βάιας Μιχαήλ
Βασιλειάδου Δέσποινα
Βουρτσάκη Ευαγγελία (Βάνα)
Βρεττός   Ιωάννης
Γκαντώνας Γεώργιος
Γκλαρνέτατζης   Νικόλαος
Δαλακούρας Κων/νος  
Δεληγιάννης Δημήτριος
Δουνιάς Ιωάννης
Δρόσος Γεώργιος
Θέμελη Σοφία (Φαίη)
Καμπούρης Γεώργιος
Καμπούρης Δημήτριος
Καπακτσής Δημήτριος
Καρακατσάνη   Περσεφόνη (Πέρσα)
Καρρά Φωτεινή
Κάσκαρης   Ιωάννης
Κορδίλας Ξενοφών
Κοτίνης Χρήστος
Κουταλοπούλου Ελένη
Κούτσιανου Στεργιανή
Κυμηνάς Ανδρέας
Κυπραίος Δημήτριος
Λιάμπας Γεώργιος
Μουσιάδου Ειρήνη
Μπεζιργιάννη Άννα
Μπεντίλα Ειρήνη  (Ρένα)
Ξεφτέρη   Ελένη
Παπαδοπούλου Αθηνά
Πλατής Κωνσταντίνος
Σιδέρη Αικατερίνη
Σμήλιου Μαρία
Σπανοπούλου Ελένη
Σταρακάς   Λεωνίδας
Συρανίδης Νικόλαος
Ταβελλάρη Σοφία
Τζιουμάκης Γεώργιος
Τρώντσιου Ευαγγελία
Τσακμακάς Βασίλειος
Τσιώλης Σωτήριος
Τσουμάνας Ναούμ ( Μάκης )  
Χαραβιτσίδης Παύλος
Χατζηζαμάνη   Σοφία
Χατζηθεοδωρίδου Μαρία

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου