block1

Παρασκευή 1 Ιουλίου 2022

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠ/ΚΩΝ Π. Ε. ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ-ΚΑΛΕΣΜΑ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΣ ΝΑ ΜΗ ΣΥΜΒΑΛΛΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΜΕ ΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ


Προς: 2ο ΠΕΚΕΣ Αττικής (υπόψη Συντονιστών/συντονιστριών Εκπαιδευτικού Έργου) 

Κοινοποίηση: ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΜΑΣ,  Δ. Ο. Ε., Συλλόγους Εκπ/κών Π. Ε. της χώρας


Θέμα: «Επιστολή στις/στους συντονίστριες/συντονιστές εκπαιδευτικού έργου του 2ου ΠΕΚΕΣ Αττικής αναφορικά με τη βαθμολόγηση της αυτοαξιολόγησης των σχολικών μονάδων αρμοδιότητάς τους σχολικού έτους 2021 – 2022».

Κες/κοι Συντονίστριες/συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου του 2ου ΠΕΚΕΣ Αττικής, 

στο πλαίσιο του αγώνα που δίνει ο κλάδος των εκπαιδευτικών της Π. Ε. ενάντια στην εφαρμογή της «αξιολόγησης» των νόμων 4692/2020 & 4823/2021, ώστε να μην κατηγοριοποιηθούν οι σχολικές μονάδες της χώρας και σε συνέχεια των επαφών και της ενημέρωσής που λάβατε από το Δ. Σ. του Συλλόγου Εκπ/κών Π. Ε. Αμαρουσίου (Δεκέμβριος 2021) και ενόψει της επικείμενης βαθμολόγησης από την πλευρά σας, ως τις 20 – 7 – 2022, της αυτοαξιολόγησης που κατέθεσε η καθεμιά σχολική μονάδα της αρμοδιότητάς σας, ΣΑΣ ΚΑΛΟΥΜΕ ΝΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕΤΕ ΜΕ ΑΡΙΣΤΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΕΔΙΑ ΤΗΣ «ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ» ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΤΗΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑΣ ΣΑΣ ανεξάρτητα από το ποιο είναι το περιεχόμενό τους, συμβάλλοντας με τον τρόπο αυτό στην μη κατηγοριοποίηση των σχολικών μονάδων της χώρας και στον αγώνα που δίνει ο κλάδος των εκπαιδευτικών της Π. Ε. μέσω των συντεταγμένων συνδικαλιστικών του οργάνων. 

Η απαίτησή μας αυτή βασίζεται στη νομιμότητα του πλαισίου του νόμου 4547 με τον οποίο επιλεγήκατε ως συντονιστές/συντονίστριες εκπαιδευτικού έργου με βάση το οποίο πουθενά δεν προβλέπεται η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ των σχολικών μονάδων στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων σας ως συντονιστών/συντονιστριών εκπαιδευτικού έργου.

Επιπρόσθετα σας τονίζουμε ότι με βάση τους νόμους 4692/2020 και 4823/2021 δεν υφίσταται πλέον ως θεσμός ο συντονιστής εκπαιδευτικού έργου και δεν υπάρχει καμία γραπτή κανονιστική διάταξη του ΥΠΑΙΘ ή του ΙΕΠ που να σας εκχωρεί τέτοιου είδους αρμοδιότητα ή να σας δίνει γραπτή οδηγία για τον τρόπο βαθμολόγησης της αυτοαξιολόγησης των σχολικών μονάδων της αρμοδιότητάς σας. Για άλλη μια φορά το ΥΠΑΙΘ της κας Κεραμέως και το ΙΕΠ του κου Αντωνίου επιχειρούν να μεταφέρουν τις ευθύνες της υλοποίησης των αντιεκπαιδευτικών νόμων τους στις πλάτες όσων δεν ευθύνονται γι’ αυτό, εφόσον υπάρχει νομικό κενό.  

Σας καλούμε να μην δεχθείτε να γίνετε ιμάντες και διεκπεραιωτές της πλέον βάναυσης – αντιεκπαιδευτικής – αντιλαϊκής και αντιεπιστημονικής εκπαιδευτικής πολιτικής που γνώρισε ο τόπος μας από το 1974 ως τώρα, προστατεύοντας τους εαυτούς σας και την επιστημονική – παιδαγωγική σας ιδιότητα και οντότητα, βαθμολογώντας με άριστα όλα τα πεδία της αυτοαξιολόγησης όλων των σχολικών μονάδων της αρμοδιότητάς σας.  

Καλούμε τις σχολικές μονάδες (Δημοτικά Σχολεία & Νηπιαγωγεία) της περιοχής ευθύνης του σωματείου μας να ελέγξουν τη βαθμολογία που θα λάβουν από τις/τους συντονίστριες/συντονιστές εκπαιδευτικού έργου και εφόσον δεν λάβουν το άριστα σε όλα τα πεδία της «αυτοαξιολόγησής» τους να απευθύνονται στο σωματείο προκειμένου, με την κάλυψή του και με απόφασή των συλλόγων διδασκόντων τους, να χρησιμοποιήσουν ένδικα μέσα σε βάρος των αξιολογητών – βαθμολογητών τους. 

Καλούμε τους Συλλόγους Εκπ/κών Π. Ε. της χώρας να προβούν σε λήψη ανάλογων αποφάσεων. 

Καλούμε το Δ. Σ. της Δ. Ο. Ε. να επιληφθεί του θέματος άμεσα. 

Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ 4692/2020 & 4823/2021 ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ

  

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Π. Ε. 

         ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ                                                    Μαρούσι 30 – 6 – 2022

 Ταχ. Δ/νση: Λ. Κηφισιάς 211                                        Αρ. Πρ. : 176

 Τ.Κ.  15124 Μαρούσι

 Τηλ. & Fax: 210 8020697

 Πληροφορίες: Δημ. Πολυχρονιάδης (6945394406)                                                                 

 Email:syll2grafeio@gmail.com                                      

 Δικτυακός τόπος: http//: www.syllogosekpaideutikonpeamarousiou.gr                                                                                             



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου