block1

Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2020

ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗΣ ΑΠΥΣΠΕ Κ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ (28-09-2020)

 

Στη συνεδρίαση του Α.Π.Υ.Σ.Π.Ε. Κεντρικής Μακεδονίας που πραγματοποιήθηκε στις 28-09-2020, συζητήθηκαν τα παρακάτω θέματα: 


Θέμα 1ο Γνωμοδότηση για απαλλαγή εκπαιδευτικών από καθήκοντα στελεχών, κατόπιν αίτησής τους

Θέμα 2ο Γνωμοδότηση για χορήγηση/ανάκληση αδειών άνευ αποδοχών, σχολικού έτους 2020-2021

Θέμα 3ο Γνωμοδότηση για χορήγηση αδειών άσκησης ιδιωτικού έργου με αμοιβή σε Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου της Π.Δ.Ε. Κεντρικής Μακεδονίας

Θέμα 4ο Γνωμοδότηση για χορήγηση άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου με αμοιβή σε εκπαιδευτικούς που υπηρετούν σε Κ.Ε.Σ.Υ. της Π.Δ.Ε. Κεντρικής Μακεδονίας

Θέμα 5ο Εξέταση αιτήσεων για αναγνώριση προϋπηρεσίας για μισθολογική εξέλιξη, αναπληρωτών εκπαιδευτικών σε Κ.Ε.Σ.Υ., αρμοδιότητας της Π.Δ.Ε. Κεντρικής Μακεδονίας για το σχολικό έτος 2020-2021

Θέμα 6ο Γνωμοδότηση για αναγνώριση συνάφειας μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών σε αναπληρωτές εκπαιδευτικούς Π.Ε. των Κ.Ε.Σ.Υ. της Π.Δ.Ε. Κεντρικής Μακεδονίας

Θέμα 7ο Εξέταση αιτήσεων για απόδοση δεύτερης ειδικότητας σε εκπαιδευτικούς της Π.Ε. Κεντρικής Μακεδονίας


Για το 1ο θέμα:

Το Α. Π. Υ. Σ. Π. Ε. ψήφισε ομόφωνα στο 1ο θέμα και απάλλαξε από τα καθήκοντά τους συναδέλφους/ισσες – στελέχη εκπαίδευσης του ΠΥΣΠΕ Αν. Θεσ/νίκης ( 3 Υποδιευθυντές/Υποδιευθύντριες Δημοτικών σχολείων) κατόπιν αιτήσεώς τους για λόγους απόσπασης στο εξωτερικό ή απόσπασης σε άλλα ΠΥΣΠΕ.


Για το 2ο θέμα:


 Στο 2ο θέμα  ομόφωνα ενέκρινε τη χορήγηση άδειας χωρίς αποδοχές σε μία εκπαιδευτικό ΠΕ60 για το σχολικό έτος  2020-2021, για λόγους οικογενειακούς-υγείας με βάση τους νόμους 1566/1985 και 3528/2007. 

Ταυτόχρονα  ομόφωνα ενέκρινε τη διακοπή άδειας χωρίς αποδοχές  σε ένα συνάδελφο κατόπιν αίτησής του. 


Για το 3ο θέμα:


Για το 3οθέμα, που αφορούσε τη γνωμοδότηση για χορήγηση άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου με αμοιβή τονίσαμε για μία ακόμη φορά τις ενστάσεις μας και επαναφέραμε τη δήλωση που είχαμε καταθέσει σε προηγούμενη συνεδρίαση του ΑΠΥΣΠΕ.

Ιδιαίτερα σημειώσαμε πως είναι αδικαιολόγητη η καθυστέρηση του υπουργείου να παρέμβει νομοθετικά και να ρυθμίσει ένα τόσο σοβαρό θέμα που έχει πάρει ανεξέλεγκτες διαστάσεις και έχει μετατρέψει σε πάρεργο την άσκηση των εκπαιδευτικών καθηκόντων των στελεχών.

Καταψηφίσαμε το 3ο θέμα  «τη χορήγηση άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου με αμοιβή  των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου της Π.Δ.Ε. Κεντρικής Μακεδονίας», ζητήσαμε να επανεξεταστεί όλο το πλαίσιο που επιτρέπει την άσκηση ιδιωτικού έργου στα στελέχη και δηλώσαμε τα εξής: 

«Όπως φαίνεται το συμβούλιο θα συνεχίσει να έχει ως θέμα τις άδειες άσκησης ιδιωτικού έργου από τα συγκεκριμένα στελέχη. Είναι φανερό πως έχουμε μία «βιομηχανία» πρόσθετου αμειβόμενου έργου, που αναπόφευκτα δημιουργεί πολλά ερωτήματα για τη δυνατότητα εκπλήρωσης των βασικών καθηκόντων των στελεχών εκπαίδευσης. 

Ζητάμε να υπάρξει άμεσα νομοθετική παρέμβαση και ρύθμιση από το υπουργείο Παιδείας και να υπάρξει συγκεκριμένη καταγραφή των όρων και των προϋποθέσεων για το ζήτημα της άσκησης ιδιωτικού έργου με αμοιβή.

Ζητάμε να υπάρχει ο προβλεπόμενος οικονομικός έλεγχος και η οικονομική καταγραφή των ποσών που εισπράττουν από την άσκηση του ιδιωτικού έργου. 

Είναι φανερό πως αν δεν υπάρξει κάποια νέα ρύθμιση θα επιλέγονται πάντα  οι ίδιοι/ες για να ασκήσουν ιδιωτικό έργο έχοντας και όλα τα οικονομικά οφέλη και τη δυνατότητα μέσα από τη θέση τους να  συγκεντρώνουν μόρια. Θα ήταν δίκαιο να ασκούν το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό έργο εκπαιδευτικοί που είναι χωρίς σταθερή και μόνιμη δουλειά και  δεν έχουν τις ανάλογες προσβάσεις στην πανεπιστημιακή ή διοικητική εξουσία». 


Για το 4ο θέμα:


Το ΑΠΥΣΠΕ αποφάσισε ομόφωνα τη χορήγηση άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου με αμοιβή σε εκπαιδευτικούς που υπηρετούν σε Κ.Ε.Σ.Υ. της Π.Δ.Ε. Κεντρικής Μακεδονίας.


Για το 5ο  και 6ο θέμα: 


Για τα θέματα που αφορούσαν τις τυπικές και επαναλαμβανόμενες για κάθε χρόνο διαδικασίες χορήγησης της προϋπηρεσίας και της συνάφειας των μεταπτυχιακών τίτλων  των αναπληρωτών που είναι τοποθετημένη σε ΚΕΣΥ της Π.Δ.Ε. Κεντρικής Μακεδονίας, το ΑΠΥΣΠΕ ομόφωνα αποφάσισε θετικά.


Για το 7ο θέμα:


Το ΑΠΥΣΠΕ  αποφάσισε  την απόδοση  της δεύτερης ειδικότητας της Γερμανικής Γλώσσας σε εκπαιδευτικό ΠΕ70 του ΠΥΣΠΕ Δυτ. Θεσ/νίκης και σε εκπαιδευτικό ΠΕ70 του ΠΥΣΠΕ Ημαθίας της δεύτερης ειδικότητας Τ.Ε16 (Μουσικής).


Για το θέμα εκτός ημερήσιας διάταξης που αφορούσε την μετακίνηση εκπαιδευτικού ΠΕ05 του ΠΥΣΠΕ Ημαθίας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και συγκεκριμένα στο ΠΥΣΔΕ Ημαθίας με τη δεύτερη ειδικότητα ΠΕ02 Φιλολόγων το ΑΠΥΣΠΕ κατά πλειοψηφία αποφάσισε θετικά.

Εμείς καταψηφίσαμε και τονίσαμε: Όπως και την προηγούμενη φορά, που είχε έρθει το ίδιο θέμα, η διαδικασία μετακινήσεων  (από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΠΕ ή και αντίστροφα) που δεν ακολουθεί τις προβλεπόμενες και νομοθετικά ρυθμισμένες διαδικασίες για το σύνολο των εκπαιδευτικών,  δημιουργεί προβλήματα ισοτιμίας και επιλεκτικών ενεργειών. Τα κενά πρέπει να καλύπτονται με ένα ενιαίο τρόπο, γνωστό και αποδεκτό από όλους τους εκπαιδευτικούς.

Οι σημερινές με αίτηση των εκπαιδευτικών μετακινήσεις μπορεί στο μέλλον με βάση και το ήδη υπάρχον θεσμικό πλαίσιο να μετατραπούν σε υποχρεωτικές μετακινήσεις εκπαιδευτικών από βαθμίδα σε βαθμίδα και από περιοχή σε περιοχή, με ανεξέλεγκτες συνέπειες στα κατοχυρωμένα δικαιώματά μας.





Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,


Η κυβέρνηση και το υπουργείο Παιδείας είχαν 6 μήνες για να οργανώσουν το ασφαλές άνοιγμα των σχολείων.   Δεν έπραξαν το παραμικρό!!!


Το υπουργείο παιδείας και ο ΕΟΔΥ χωρίς να εξασφαλίσει τίποτα από αυτά που το υγειονομικό και εκπαιδευτικό κίνημα έχουν επανειλημμένα προτείνει έστειλε οδηγίες για τη λειτουργία των σχολείων χρήζοντας ουσιαστικά τους εκπαιδευτικούς υπεύθυνους για τα όλα!!!  

Σε αυτή την αναλγησία της κυβέρνησης και  του υπουργείου Παιδείας απαντάμε με συγκεκριμένα ερωτήματα που περιμένουν απαντήσεις.


Στην ΚΥΑ Αριθμ. Δ1α/ΓΠ.οικ. 55339 για την Λειτουργία των εκπαιδευτικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αναφέρεται ότι: «Ο Διευθυντής/Προϊστάμενος σχολικής μονάδας και ο Σύλλογος Διδασκόντων, είναι υπεύθυνοι για την ορθή και ενιαία εφαρμογή των μέτρων που περιγράφονται στην παρούσα και για την λήψη των κατάλληλων μέτρων ασφάλειας και προφύλαξης μαθητών, εκπαιδευτικών και λοιπού προσωπικού, σύμφωνα με τις οδηγίες της Διεύθυνσης Δημόσιας Υγείας του Υπουργείου Υγείας και του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας». Ωστόσο, όπως διαπιστώνουμε, μια σειρά από κρίσιμες διατάξεις, οδηγίες, συστάσεις και κατευθύνσεις που περιλαμβάνονται στο θεσμικό πλαίσιο είναι εξαιρετικά δύσκολο ή πρακτικά αδύνατον να εφαρμοστούν με βάση τα σημερινά δεδομένα λειτουργίας των σχολείων (ανεπαρκές διδακτικό, βοηθητικό προσωπικό και προσωπικό καθαριότητας, έλλειψη κατάλληλων χώρων, υποχρηματοδότηση, δόμηση του ωρολογίου προγράμματος, κ.λπ.). Θεωρούμε λοιπόν, ότι πριν αναζητηθούν από τους εκπαιδευτικούς ευθύνες σχετικές με την τήρηση των μέτρων ασφαλείας που περιγράφονται στο ως άνω θεσμικό πλαίσιο και στις οδηγίες του ΕΟΔΥ, θα πρέπει οι αρμόδιες αρχές να δώσουν συγκεκριμένες απαντήσεις σε κάποια πολύ συγκεκριμένα ερωτήματα.


Αναφέρουμε χαρακτηριστικά:


1. Στην ΚΥΑ Αριθμ. Δ1α/ΓΠ.οικ. 55339 για την Λειτουργία των εκπαιδευτικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αναφέρεται ότι ένας εκπαιδευτικός σε κάθε σχολική μονάδα θα αναλάβει υπεύθυνος για την διαχείριση ύποπτων κρουσμάτων, λοίμωξης COVID-19, δηλαδή, να εκτελεί χρέη σχολίατρου ή/και σχολικού νοσηλευτή, αποκτώντας τις απαραίτητες γνώσεις, πιθανόν με κάποιο δίωρο σεμινάριο. Και μάλιστα, δια της αλληλοδιδακτικής μεθόδου θα αναλάβει να εκπαιδεύσει και το υπόλοιπο διδακτικό προσωπικό ώστε να μπορεί να διακρίνει ένα πιθανό κρούσμα covid-19 από μια περίπτωση απλής γρίπης ή αδιαθεσίας που σχεδόν καθημερινά αντιμετωπίζουμε στα σχολεία. Πέραν αυτού, προκύπτουν ορισμένα πρακτικά προβλήματα. Οι οδηγίες του ΕΟΔΥ προβλέπουν για την περίπτωση πιθανού κρούσματος «απομόνωση σε προκαθορισμένο καλά αεριζόμενο χώρο, με επίβλεψη, μακριά από τα υπόλοιπα παιδιά και εφαρμογή απλής χειρουργικής μάσκας». Στο νηπιαγωγείο που δεν υπάρχουν αίθουσες και βοηθητικοί χώροι κενοί, σε ποιόν ακριβώς χώρο θα «απομονώνεται» το παιδί και ποιος θα το επιβλέπει; Η νηπιαγωγός; Και τα υπόλοιπα νήπια τι θα απογίνουν; Στο δημοτικό σχολείο αντίστοιχα ποιος θα επιβλέπει το παιδί; Οι υπόλοιποι μαθητές/τριες του τμήματος στο οποίο διδάσκει ο υπεύθυνος cοvid τι θα απογίνουν; Επίσης, εάν έχουμε δύο, τρεις ή τέσσερις μαθητές την ίδια ημέρα που χαρακτηρίζονται πιθανά κρούσματα, που θα απομονώνονται; Στον ίδιο χώρο ή σε διαφορετικούς; Ποιοι θα τα επιβλέπουν και ποιος θα κάνει μάθημα στις τάξεις τους; Θα ανταποκριθεί η υπηρεσία στο αίτημα να προσληφθούν σχολικοί νοσηλευτές σε όλα τα σχολεία και νηπιαγωγεία ώστε να υπάρχει εξειδικευμένο προσωπικό που έχει τις απαραίτητες γνώσεις για να αναλάβει αυτά τα καθήκοντα; 


2. Επίσης, στην ΚΥΑ αναφέρεται ότι στην περίπτωση μαθητή που δεν τηρεί τις υποχρεώσεις του ως προς την υποχρεωτική χρήση μάσκας «παραμένει σε ειδικό χώρο, με τήρηση όσο το δυνατόν επαρκούς απόστασης και των λοιπών μέτρων προστασίας, μέχρι την παραλαβή του από τους γονείς/κηδεμόνες του». Ποια λύση προτείνεται εάν δεν υπάρχει κατάλληλος χώρος; Ποιοι θα επιβλέπουν τον μαθητή; Εάν οι μαθητές είναι περισσότεροι από ένας θα παραμένουν στον ίδιο χώρο ή σε διαφορετικούς;


3. Οι οδηγίες του ΕΟΔΥ αναφέρονται σε «Συστηματική αποφυγή ανάμιξης των μαθητών που δεν ανήκουν στο ίδιο τμήμα ή στην ίδια σταθερή ομάδα παιδιών σε όλες τις εκδηλώσεις της σχολικής ζωής, περιλαμβανομένων ιδιαίτερα των διαλειμμάτων και της διδασκαλίας». Πώς ακριβώς θα υλοποιηθεί η παραπάνω σύσταση στην περίπτωση της διδασκαλίας Γαλλικών και Γερμανικών που προβλέπεται η ανάμιξη μαθητών από δύο διαφορετικά τμήματα σε ένα τμήμα Γαλλικών και σε ένα Γερμανικών; Πώς θα υλοποιηθεί στη λειτουργία του πρωινού τμήματος 07:00 – 08:00; Θα προσληφθεί το απαραίτητο προσωπικό ώστε να έχουμε κατάτμηση των τμημάτων Γαλλικών και Γερμανικών; Πώς θα υλοποιηθεί στη λειτουργία των τμημάτων ένταξης και υποδοχής; Θα προσληφθεί το απαραίτητο προσωπικό ώστε να έχουμε έναν/μια μαθητή/μαθήτρια σε κάθε διδακτική ώρα στα τμήματα ένταξης και υποδοχής; 


4. Στην  εγκύκλιο Αρ. Πρωτ.: Φ7/118240/Δ1 άρθρο 9 (απουσία εκπαιδευτικού) αναφέρεται ότι «ο τρόπος κάλυψης  έκτακτης απουσίας εκπαιδευτικού αποφασίζεται από τον Σύλλογο Διδασκόντων, χωρίς να διαφοροποιείται το ωράριο αποχώρησης των μαθητών». Ο ορθός τρόπος για να αντιμετωπιστούν οι ανάγκες που προκύπτουν λόγω έκτακτων απουσιών εκπαιδευτικών χωρίς να προκύπτει συγχρωτισμός είτε εκπαιδευτικών είτε μαθητών στα τμήματα είναι να τοποθετηθεί σε κάθε σχολείο ένας επιπλέον εκπαιδευτικός για συμπλήρωση ωραρίου, ενισχυτική διδασκαλία και αντικατάσταση συναδέλφων που απουσιάζουν έκτακτα. Υπάρχει η πρόβλεψη για παρουσία επιπλέον εκπαιδευτικών στα σχολεία  για την επίλυση αυτών των έκτακτων αναγκών; 


5. Οι οδηγίες του ΕΟΔΥ αναφέρονται σε «Μέριμνα για την αποφυγή ανάμιξης και αλληλεπίδρασης παιδιών από διαφορετικά τμήματα κατά τη λήψη γεύματος στο σχολείο (π.χ. ολοήμερο σχολείο). Προτείνεται η λήψη των γευμάτων στο θρανίο των παιδιών στην τάξη τους ή και σε άλλο χώρο με την τήρηση των απαραίτητων αποστάσεων (π.χ. τραπεζαρία, προαύλιο)». Προσπερνάμε την πρωτοφανή σύσταση να τρώνε τα παιδιά καθημερινά το μεσημεριανό τους στο προαύλιο η οποία στοχεύει προφανώς στη σκληραγώγηση των μικρών μαθητών ιδιαίτερα τα κρύα και βροχερά μεσημέρια του χειμώνα. Δεδομένου ότι οι «τραπεζαρίες» των σχολείων συνήθως είναι κάποια σχολική αίθουσα ή κάποιος άλλος χώρος (πχ. προθάλαμος αίθουσας εκδηλώσεων) χωρίς δυνατότητα τήρησης αποστάσεων ασφαλείας ανάμεσα στα παιδιά που ΔΕΝ ΘΑ ΦΟΡΑΝΕ ΜΑΣΚΕΣ γιατί θα τρώνε και δεδομένου ότι το ενδεχόμενο να παίρνουν οι μαθητές το γεύμα τους στο θρανίο τους προϋποθέτει παραπάνω διδακτικό προσωπικό που δεν διαθέτει το Υπουργείο, πώς ακριβώς θα υλοποιηθεί η παραπάνω οδηγία; Επίσης, πώς θα υλοποιηθεί η οδηγία στο υπόλοιπο πρόγραμμα του ολοήμερου, όπου υπάρχει διαρκής ανάμιξη μαθητών διαφορετικών τμημάτων;


6. Σύμφωνα με τις οδηγίες που έχουν δοθεί από τον ΕΟΔΥ πρέπει να γίνει «προσπάθεια για λειτουργία του Νηπιαγωγείου σε σταθερές ομάδες παιδιών οι οποίες συστηματικά δεν έρχονται σε επαφή μεταξύ τους».

Στο Νηπιαγωγείο φοιτούν έως 25 παιδιά ανά τμήμα  με έναν /μια νηπιαγωγό, σύμφωνα με τον πρόσφατο νόμο που ψηφίστηκε εν μέσω  πανδημίας  (ενώ το ανώτατο ήταν 22 παιδιά). Στο παράδειγμά μας, που αποτελεί την μεγάλη πλειοψηφία των νηπιαγωγείων της χώρας, σε ένα διθέσιο ολοήμερο νηπιαγωγείο τα παιδιά της πρωινής υποδοχής (πρώτη ομάδα) αναμειγνύονται με τα διαφορετικά παιδιά των βασικών τμημάτων (δεύτερη ομάδα) και κατόπιν με τα υπόλοιπα παιδιά του ολοήμερου τμήματος (τρίτη ομάδα). Υπάρχουν λοιπόν νήπια που θα βρίσκονται σε 3 διαφορετικές ομάδες παιδιών καθημερινά και ίσως και με 3 νηπιαγωγούς, σύμφωνα με το ωρολόγιο πρόγραμμα τους. 

Πώς  μπορεί να επιτευχθεί η οδηγία του ΕΟΔΥ όταν η συντριπτική πλειοψηφία των νηπιαγωγείων, πλην μονοθέσιων, λειτουργούν με αυτό τον τρόπο, δηλαδή με μη σταθερές ομάδες;


7. Στις οδηγίες που εξέδωσε ο ΕΟΔΥ αναφέρεται «Συνεπώς, η συχνή, καθημερινή και συστηματική καθαριότητα και εφαρμογή απολυμαντικών στις επιφάνειες και τον εξοπλισμό των σχολικών μονάδων κρίνεται κομβικής σημασίας για τη διαχείριση της πανδημίας COVID-19» χωρίς μέχρι τώρα να έχουν προσληφθεί καθαριστές/ιστριες και χωρίς να γνωρίζουμε το ακριβές πλαίσιο λειτουργίας /εργασίας τους. Ποιος  είναι ο ακριβής τρόπος εφαρμογής των γενικών αρχών των μέτρων προφύλαξης στα σχολεία  «καλός αερισμός των αιθουσών, καθαριότητα χώρων και τακτική εφαρμογή απολυμαντικού σε επιφάνειες» όταν στο Δημοτικό Σχολείο δεν έχει προσληφθεί επαρκές προσωπικό και στο Νηπιαγωγείο δεν υπάρχει καθαριστής/-ια σε όλη τη διάρκεια ανάπτυξης του προγράμματος και στους περισσότερους Δήμους είναι για ένα τρίωρο; 

Πότε θα προσληφθούν και θα υπάρχουν καθαριστές/-ιες  καθ’ όλη τη διάρκεια λειτουργίας του Νηπιαγωγείου και του Δημοτικού Σχολείου;


8. Στις οδηγίες του ΕΟΔΥ προβλέπεται ότι «Τα παιχνίδια με μπάλες και λοιπά όργανα γυμναστικής/αθλοπαιδιών επιτρέπονται, εφόσον πραγματοποιούνται ανά τμήμα, έπειτα από σχολαστική εφαρμογή των γενικών κανόνων καθαριότητας στα όργανα γυμναστικής και με την προϋπόθεση ότι κάθε τμήμα χρησιμοποιεί κατά αποκλειστικότητα συγκεκριμένες μπάλες». Θα μεριμνήσει η υπηρεσία για τα απαραίτητα κονδύλια ώστε να εξασφαλιστούν στα σχολεία οι απαραίτητες μπάλες ή έστω επάρκεια υλικών απολύμανσης για τόσο αυξημένη χρήση;


9. Όπως προβλέπει το 6.6 της ΚΥΑ: «Το μάθημα της πληροφορικής πραγματοποιείται κανονικά, με καθαρισμό του πληκτρολογίου και του ποντικιού μετά από κάθε χρήση». Επίσης, τόσο για την αίθουσα πληροφορικής όσο και για κάθε άλλη αίθουσα όπου μπαίνουν διαφορετικά τμήματα «συστήνεται η μεσολάβηση αερισμού για ένα τέταρτο (1/4) της ώρας και σχολαστικός καθαρισμός του χρησιμοποιούμενου εξοπλισμού/επιφανειών μετά από κάθε χρήση, πριν εισέλθουν οι μαθητές». Όταν η αλλαγή της ώρας γίνεται χωρίς να μεσολαβεί διάλειμμα σε ποιο ακριβώς χρόνο θα γίνεται η «μεσολάβηση αερισμού», πώς θα πραγματοποιείται αυτός ο καθαρισμός και από ποιόν; Δεδομένου ότι οι αίθουσες Πληροφορικής έχουν συγκεκριμένη χωρητικότητα, συγκεκριμένο αριθμό θρανίων και υπολογιστών, θα μειωθεί ο αριθμός των μαθητών ανά τμήμα ή θα συνωστίζονται δύο και τρεις μαθητές σε κάθε υπολογιστή και θα τον χρησιμοποιούν εναλλάξ; Είναι δυνατόν στο κυλικείο η απόσταση ασφαλείας να είναι 1,5 μ. και στο μάθημα της Πληροφορικής 20 εκατοστά;


10. Πόσες μάσκες χρειάζεται ένα παιδί που θα παραμείνει στο σχολείο από τις 08:00 π.μ. έως τις 16:00 μ.μ. ή από τις 07:00 π.μ. έως τις 16:00 μ.μ.; Όταν κάποια μάσκα πέσει κάτω ή λερωθεί ή χρησιμοποιηθεί λάθος ή καταστραφεί ή ιδρώνει από την πολύωρη χρήση δεν πρέπει να αντικαθίσταται; Θα φροντίσει η υπηρεσία να προμηθεύσει τα σχολεία με επαρκές απόθεμα μασκών ώστε να αντιμετωπίζουμε περιπτώσεις παιδιών που χρειάζονται επιπλέον μάσκες;


11. Πώς θα αντιμετωπιστούν τα προβλήματα που προκύπτουν από τη σύσταση για διαφορετικά διαλείμματα; Όπως π.χ. η διδασκαλία της Φυσικής Αγωγής ταυτόχρονα με το διάλειμμα, οι μετακινήσεις ειδικοτήτων σε διαφορετικά σχολεία την ίδια ημέρα, η αδυναμία να φτιαχτεί πρόγραμμα στο οποίο να μην υπάρχει επικάλυψη των ωρών των συναδέλφων των ειδικοτήτων ιδιαίτερα σε μεγάλα σχολεία κ.λπ.; 


Η κυβέρνηση και το υπουργείο Παιδείας  από τις 14/9/2020 αποφάσισε να λειτουργήσει τα σχολεία χωρίς να εξασφαλίσει όρους ασφάλειας και να προστατεύσει την υγεία των μαθητών και των εκπαιδευτικών και εν τέλει του ελληνικού λαού. 


Επιμένουμε στη λειτουργία των σχολείων με 15 μαθητές στο τμήμα!!!

Οι μάσκα δεν μπορεί να είναι το μόνο μέτρο προστασίας!!!


Αιρετός Θανάσης  Αγαπητός  τηλ.6976281776 agapitos3@gmail.com

Αναπλ. αιρετός  Βάνα Βουρτσάκη   τηλ.6977324496 vanavourtsaki1@gmail.com


ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ

Παρεμβάσεις-Κινήσεις-Συσπειρώσεις Π.Ε.

rizospastiki-kinisi.blogspot.gr





0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου