ΑΡΠΑ-ΑΙΡΕΤΟΙ ΠΥΣΠΕ ΔΥΤ. ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ-ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ ΚΕΝΩΝ ΣΕ Τ.Ε.
Ενημερ. φυλ.: 44 Θεσσαλονίκη 26-11-2019
ΘΕΜΑ: «Προσδιορισμός κενών οργανικών θέσεων σε Τμήματα Ένταξης στις σχολικές μονάδες της Διεύθυνσης Π.Ε Δυτικής Θεσσαλονίκης»
Συνάδελφοι, -ισσες,
Την Τρίτη 26/11 πραγματοποιήθηκε συνεδρίαση του ΠΥΣΠΕ με θέμα «Προσδιορισμός κενών οργανικών θέσεων σε Τμήματα ΄Ενταξης στις σχολικές μονάδες της Διεύθυνσης Π.Ε Δυτικής Θεσσαλονίκης» σύμφωνα με τις του άρθρου 4, Π.Δ. 50/96 (ΦΕΚ45τΑ΄) και του άρθρου 7 Ν. 3848/2010 (ΦΕΚ 71τ.Α΄), του άρθρου 16 του 3699/2008 (Α΄199), όπως αντικαταστάθηκε από τις διατάξεις του άρθρου 48 του Ν. 4415/2016(ΦΕΚ 159τΑ΄), της παρ. 2α του άρθρου 28 του Ν. 4186/2013(ΦΕΚ 193τΑ) και του άρθρου 28 του Ν.4638/18-11-2019 (181Α΄)
ΤΟ ΠΥΣΠΕ με πλειοψηφία (3-2) κατάρτισε τον παρακάτω πίνακα κενών οργανικών θέσεων για τις μεταθέσεις του έτους 2019 για τις ανάγκες των Τμημάτων ένταξης.
Καταψηφίσαμε τα παραπάνω κενά στα Τ.Ε γιατί:
• Η σημερινή ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, όπως και η προηγούμενη, επιδιώκει να απαντήσει με λογιστικές λαθροχειρίες στις επιτακτικές ανάγκες των σχολείων για την ίδρυση δεύτερων τμημάτων ένταξης. Η ψηφισμένη πλέον σε νόμο τροπολογία ορίζει ως πρώτο «λογιστικό κριτήριο» τον αριθμό μαθητών του σχολείου (250 μαθητές για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση). Μέχρι τον μαγικό αριθμό 250 στο ΤΕ θα υπηρετεί ένας εκπαιδευτικός , ενώ για τα «τυχερά σχολεία» που έχουν πάνω από 250 μαθητές θα υπηρετούν στο ΤΕ δυο εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής, ΑΝ ΣΕ ΑΥΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟ 15 ΔΙΑΓΝΩΣΕΙΣ από δημόσιους πιστοποιημένους φορείς (ΚΕΣΥ, ΙΑΤΡΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ, ΔΗΜΟΣΙΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ). Με τον τρόπο αυτό καθίσταται απαγορευτική η ίδρυση δεύτερου Τ.Ε. σε δεκάδες σχολεία, όταν το μαγικό αριθμό 250 μαθητών έχουν μόλις 42 σχολικές μονάδες, χωρίς να είναι σίγουρο ότι υπάρχει ο μαγικός αριθμός των 15 διαγνώσεων. Την ίδια στιγμή σε αρκετά σχολεία, μικρότερης δυναμικότητας, υπάρχουν πολύ περισσότερες από 15 διαγνώσεις.
• Αποσιωπάται ότι σήμερα στα ΤΕ φοιτούν και μαθητές που είναι σε διαδικασία αξιολόγησης από τους αρμόδιους φορείς και δεν έχουν διάγνωση. ΜΕ ΔΕΔΟΜΕΝΗ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΤΩΝ ΚΕΣΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΔΟΜΩΝ ΤΟΥ ΥΠ. ΥΓΕΙΑΣ, υπάρχει καθυστέρηση στη διάγνωση των μαθητών αυτών. Αποτελεί διάκριση ανάμεσα σε σχολικές μονάδες όταν, ενώ η νομοθεσία ορίζει ότι ένας μαθητής μπορεί να υποστηρίζεται στο ΤΕ χωρίς να έχει διάγνωση από δημόσιο φορέα (άρα μετράει ως δυναμικό του ΤΕ), το υπ. Παιδείας να «προσθέτει» εκ των υστέρων ένα δεύτερο κριτήριο (τον αριθμό των διαγνώσεων) για την υλοποίηση των εκπαιδευτικών αναγκών αυτών των μαθητών.
• Αποσιωπούνται οι αυξημένες ανάγκες για ίδρυση ΤΕ στα νηπιαγωγεία. Δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη, έστω και με την στρεβλή μαθηματική λογική του υπ. Παιδείας για τα ΤΕ των νηπιαγωγείων. Ο μηδαμινός αριθμός ΤΕ στα νηπιαγωγεία (μόλις 289 πανελλαδικά!!! με βάση τα στοιχεία του υπ. παιδείας τον Οκτώβρη του 2019), όχι μόνο δεν εγγυάται την υπεράσπιση των μορφωτικών δικαιωμάτων των προνηπίων και νηπίων μαθητών με αναπηρία/ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, ΑΛΛΑ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΟΤΙ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΔΙΧΡΟΝΗ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ, είναι πουκάμισο αδειανό.
• Επιπλέον, σε πολλά σχολεία δεν θα λειτουργήσει Τ.Ε. παρά το ότι πληρούν τις προϋποθέσεις του νόμου και έχουν υποβάλει τις σχετικές αιτήσεις στο παρελθόν, καθώς δεν έχουν ακόμη ιδρυθεί από το Υπουργείο Παιδείας οι απαραίτητες οργανικές θέσεις ΕΑΕ, αφήνοντας τους μαθητές χωρίς υποστήριξη.
ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ:
1. ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΜΑΖΙΚΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. Άμεσος διορισμός/μονιμοποίηση τώρα ΟΛΩΝ των αναπληρωτών που έχουν έστω και μία σύμβαση, αποκλειστικά με βάση το πτυχίο και ολόκληρη την προϋπηρεσία. ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΟΝΤΟΛΟΓΙΟΥ.
2. Ίδρυση ΤΕ σε όλες τις σχολικές μονάδες (δημοτικά και νηπιαγωγεία).
3. Τοποθέτηση και δεύτερου εκπαιδευτικού σε ΤΕ, με βάση τις ανάγκες των μαθητών που υποστηρίζονται σε αυτό.
4. Ίδρυση και στελέχωση των δημόσιων δωρεάν δομών διάγνωσης, αξιολόγησης, υποστήριξης, ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης και όλων των διαπιστευμένων δημόσιων φορέων για την έκδοση διαγνώσεων (ιατροπαιδαγωγικά κέντρα και δημόσια νοσοκομεία) με το αναγκαίο ΜΟΝΙΜΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ.
Αιρετοί Π.Υ.Σ.Π.Ε. Δυτικής Θεσ/νίκης
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ
Αιρετός:
Νίκος Χριστοφόρου 6976371942 – xristoforoun@yahoo.gr
Αναπλ. αιρετός: Σμήλιος Ηλίας 6932913799 -ismilios@gmail.com
ΘΕΜΑ: «Προσδιορισμός κενών οργανικών θέσεων σε Τμήματα Ένταξης στις σχολικές μονάδες της Διεύθυνσης Π.Ε Δυτικής Θεσσαλονίκης»
Συνάδελφοι, -ισσες,
Την Τρίτη 26/11 πραγματοποιήθηκε συνεδρίαση του ΠΥΣΠΕ με θέμα «Προσδιορισμός κενών οργανικών θέσεων σε Τμήματα ΄Ενταξης στις σχολικές μονάδες της Διεύθυνσης Π.Ε Δυτικής Θεσσαλονίκης» σύμφωνα με τις του άρθρου 4, Π.Δ. 50/96 (ΦΕΚ45τΑ΄) και του άρθρου 7 Ν. 3848/2010 (ΦΕΚ 71τ.Α΄), του άρθρου 16 του 3699/2008 (Α΄199), όπως αντικαταστάθηκε από τις διατάξεις του άρθρου 48 του Ν. 4415/2016(ΦΕΚ 159τΑ΄), της παρ. 2α του άρθρου 28 του Ν. 4186/2013(ΦΕΚ 193τΑ) και του άρθρου 28 του Ν.4638/18-11-2019 (181Α΄)
ΤΟ ΠΥΣΠΕ με πλειοψηφία (3-2) κατάρτισε τον παρακάτω πίνακα κενών οργανικών θέσεων για τις μεταθέσεις του έτους 2019 για τις ανάγκες των Τμημάτων ένταξης.
Καταψηφίσαμε τα παραπάνω κενά στα Τ.Ε γιατί:
• Η σημερινή ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, όπως και η προηγούμενη, επιδιώκει να απαντήσει με λογιστικές λαθροχειρίες στις επιτακτικές ανάγκες των σχολείων για την ίδρυση δεύτερων τμημάτων ένταξης. Η ψηφισμένη πλέον σε νόμο τροπολογία ορίζει ως πρώτο «λογιστικό κριτήριο» τον αριθμό μαθητών του σχολείου (250 μαθητές για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση). Μέχρι τον μαγικό αριθμό 250 στο ΤΕ θα υπηρετεί ένας εκπαιδευτικός , ενώ για τα «τυχερά σχολεία» που έχουν πάνω από 250 μαθητές θα υπηρετούν στο ΤΕ δυο εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής, ΑΝ ΣΕ ΑΥΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟ 15 ΔΙΑΓΝΩΣΕΙΣ από δημόσιους πιστοποιημένους φορείς (ΚΕΣΥ, ΙΑΤΡΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ, ΔΗΜΟΣΙΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ). Με τον τρόπο αυτό καθίσταται απαγορευτική η ίδρυση δεύτερου Τ.Ε. σε δεκάδες σχολεία, όταν το μαγικό αριθμό 250 μαθητών έχουν μόλις 42 σχολικές μονάδες, χωρίς να είναι σίγουρο ότι υπάρχει ο μαγικός αριθμός των 15 διαγνώσεων. Την ίδια στιγμή σε αρκετά σχολεία, μικρότερης δυναμικότητας, υπάρχουν πολύ περισσότερες από 15 διαγνώσεις.
• Αποσιωπάται ότι σήμερα στα ΤΕ φοιτούν και μαθητές που είναι σε διαδικασία αξιολόγησης από τους αρμόδιους φορείς και δεν έχουν διάγνωση. ΜΕ ΔΕΔΟΜΕΝΗ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΤΩΝ ΚΕΣΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΔΟΜΩΝ ΤΟΥ ΥΠ. ΥΓΕΙΑΣ, υπάρχει καθυστέρηση στη διάγνωση των μαθητών αυτών. Αποτελεί διάκριση ανάμεσα σε σχολικές μονάδες όταν, ενώ η νομοθεσία ορίζει ότι ένας μαθητής μπορεί να υποστηρίζεται στο ΤΕ χωρίς να έχει διάγνωση από δημόσιο φορέα (άρα μετράει ως δυναμικό του ΤΕ), το υπ. Παιδείας να «προσθέτει» εκ των υστέρων ένα δεύτερο κριτήριο (τον αριθμό των διαγνώσεων) για την υλοποίηση των εκπαιδευτικών αναγκών αυτών των μαθητών.
• Αποσιωπούνται οι αυξημένες ανάγκες για ίδρυση ΤΕ στα νηπιαγωγεία. Δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη, έστω και με την στρεβλή μαθηματική λογική του υπ. Παιδείας για τα ΤΕ των νηπιαγωγείων. Ο μηδαμινός αριθμός ΤΕ στα νηπιαγωγεία (μόλις 289 πανελλαδικά!!! με βάση τα στοιχεία του υπ. παιδείας τον Οκτώβρη του 2019), όχι μόνο δεν εγγυάται την υπεράσπιση των μορφωτικών δικαιωμάτων των προνηπίων και νηπίων μαθητών με αναπηρία/ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, ΑΛΛΑ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΟΤΙ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΔΙΧΡΟΝΗ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ, είναι πουκάμισο αδειανό.
• Επιπλέον, σε πολλά σχολεία δεν θα λειτουργήσει Τ.Ε. παρά το ότι πληρούν τις προϋποθέσεις του νόμου και έχουν υποβάλει τις σχετικές αιτήσεις στο παρελθόν, καθώς δεν έχουν ακόμη ιδρυθεί από το Υπουργείο Παιδείας οι απαραίτητες οργανικές θέσεις ΕΑΕ, αφήνοντας τους μαθητές χωρίς υποστήριξη.
ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ:
1. ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΜΑΖΙΚΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. Άμεσος διορισμός/μονιμοποίηση τώρα ΟΛΩΝ των αναπληρωτών που έχουν έστω και μία σύμβαση, αποκλειστικά με βάση το πτυχίο και ολόκληρη την προϋπηρεσία. ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΟΝΤΟΛΟΓΙΟΥ.
2. Ίδρυση ΤΕ σε όλες τις σχολικές μονάδες (δημοτικά και νηπιαγωγεία).
3. Τοποθέτηση και δεύτερου εκπαιδευτικού σε ΤΕ, με βάση τις ανάγκες των μαθητών που υποστηρίζονται σε αυτό.
4. Ίδρυση και στελέχωση των δημόσιων δωρεάν δομών διάγνωσης, αξιολόγησης, υποστήριξης, ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης και όλων των διαπιστευμένων δημόσιων φορέων για την έκδοση διαγνώσεων (ιατροπαιδαγωγικά κέντρα και δημόσια νοσοκομεία) με το αναγκαίο ΜΟΝΙΜΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ.
Αιρετοί Π.Υ.Σ.Π.Ε. Δυτικής Θεσ/νίκης
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ
Αιρετός:
Νίκος Χριστοφόρου 6976371942 – xristoforoun@yahoo.gr
Αναπλ. αιρετός: Σμήλιος Ηλίας 6932913799 -ismilios@gmail.com





0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου