ΑΡΠΑ - ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΑΣΗ ΜΑΣ ΣΤΟ ΑΠΥΣΠΕ ΚΕΝΤΡ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Η συμμετοχή μας στα όργανα ΚΥΣΠΕ – ΑΠΥΣΠΕ – ΠΥΣΠΕ δεν έχει ως σκοπό τη συνδιαχείριση της κυβερνητικής, αντιεκπαιδευτικής πολιτικής αλλά την υπεράσπιση των εργασιακών, συνδικαλιστικών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών, των μορφωτικών – εκπαιδευτικών δικαιωμάτων και αναγκών των μαθητών και της δημόσιας, δωρεάν εκπαίδευσης. Τα όργανα αυτά δεν αποτελούν για μας «άβατο». Η στάση μας μέσα, αλλά και έξω από τα Υπηρεσιακά Συμβούλια είναι πάντα σταθερή και ξεκάθαρη:
• Οι αιρετοί των Παρεμβάσεων λειτουργούν στη βάση των αρχών της συνεχούς λογοδοσίας στα σχήματα και τους Συλλόγους τους, της ανακλητότητας, της εναλλαγής και της επιστροφής στην τάξη μετά τη λήξη της θητείας τους. Είμαστε αντίθετοι με την κατάληψη κυβερνητικών θέσεων και τη μεταπήδηση από τη θέση του συνδικαλιστή σε θέση στελέχους εκπαίδευσης. Είμαστε αντίθετοι σε οποιαδήποτε σχέση του συνδικαλισμού με τη διοίκηση, αντιστρατευόμενοι πάντα τον καθεστωτικό, κυβερνητικό συνδικαλισμό. Εμείς δεν είμαστε ούτε θεσιθήρες ούτε καρεκλοκένταυροι. Δεν φοράμε τη μια τη φόρμα του συνδικαλιστή και την άλλη το κοστούμι του διοικητικού στελέχους.
• Εφαρμόζουμε και υλοποιούμε τις αποφάσεις των συνδικαλιστικών μας οργάνων: Συλλόγων Π.Ε, Γενικών Συνελεύσεων των Συλλόγων, της ΔΟΕ και της ΑΔΕΔΥ.
• Ενημερώνουμε δημόσια και τακτικά τους Συλλόγους για όλα τα θέματα που συζητούνται στο AΠΥΣΠΕ και αναδεικνύουμε στους συναδέλφους και την κοινωνία τα προβλήματα που συσσωρεύει η κυβερνητική πολιτική, το Υπουργείο και η Διοίκηση. Ελέγχουμε, καταγγέλλουμε, αποκαλύπτουμε τις αυθαίρετες, τις παράνομες ενέργειες, τις πελατειακές σχέσεις και τις αδιαφανείς διαδικασίες. Αγωνιζόμαστε για πλήρη διαφάνεια και ίση μεταχείριση όλων των συναδέλφων.
• Απέχουμε από κάθε διαδικασία αξιολόγησης, αγωνιζόμαστε, μαζί με τους Συλλόγους και το κίνημα, για να μπλοκάρουμε κάθε τέτοια πράξη. Είναι αυτονόητο για μας ότι ο αιρετός δεν μπορεί να είναι υποψήφιο στέλεχος εκπαίδευσης. Οι αιρετοί μας στις διαδικασίες επιλογής στελεχών δεν έγιναν αξιολογητές – βαθμολογητές και έβαλαν παύλα στη διαδικασία επιλογής Συντονιστών Εκπαίδευσης – Διευθυντών Σχολείων.
• Δεν υπακούμε σε οποιεσδήποτε λογικές που θέλουν τον εκπαιδευτικό απλό ιμάντα υλοποίησης της πολιτικής των μνημονίων. Ανιχνεύουμε νέους δρόμους αντίστασης και συλλογικής δράσης για μια άλλη κοινωνία κι ένα άλλο δημοκρατικό σχολείο που να χωρά και να μορφώνει πολύπλευρα όλα τα παιδιά.
---------------------------------------------------------------------------------
Είναι απαράδεκτο το Υπουργείο ενώ δεν έχουν ολοκληρωθεί ΟΛΕΣ οι υπηρεσιακές μεταβολές να απαιτεί να έχει ενημερωθεί η ηλεκτρονική πλατφόρμα του mySchool για μια σειρά πράγματα που απαιτούν την παρουσία όλου του εκπαιδευτικού προσωπικού που χρειάζεται η κάθε σχολική μονάδα.
Είναι απαράδεκτο η Περιφερειακή Διεύθυνση να μην προωθεί τις διοικητικές αποφάσεις της Διεύθυνσης Π.Ε. Ανατολικής και Δυτικής Θεσ/νίκης για τα κενά εκπαιδευτικών και να προσαρμόζεται πλήρως στις μνημονιακές απαιτήσεις περικοπών του υπουργείου. Η πολιτική αυτή δημιουργεί σοβαρά προβλήματα στα σχολεία αλλά και στους εκπαιδευτικούς. Τώρα πρέπει η διοίκηση της περιφέρειας να απαιτήσει από το υπουργείο νέο κύκλο αποσπάσεων και κάλυψη ΟΛΩΝ των κενών των σχολείων με το αναγκαίο προσωπικό
Θεωρούμε ότι η «σπουδή» και η βιασύνη του ΥΠΠΕΘ να παρουσιάσει ότι όλα βαίνουν καλώς στο χώρο της Δημόσιας Εκπ/σης, ενώ υπάρχουν χιλιάδες κενά σε εκπαιδευτικούς που για άλλη μια χρονιά καλύπτονται από προσλήψεις αναπληρωτών και όχι από μόνιμους διορισμούς, είναι υποκριτική και αγγίζει τα όρια της γραφικότητας, αν όχι της γελοιότητας.
Δηλώνουμε απερίφραστα ότι όπως και τις προηγούμενες χρονιές δε θα δεχτούμε με κανένα τρόπο πλασματικές υπεραριθμίες και συγκάλυψη των κενών για να υπηρετηθούν τα ματωμένα πλεονάσματα που εκτός των άλλων απαιτούν λειτουργία των σχολικών μονάδων με λιγότερο εκπαιδευτικό προσωπικό, με αποτέλεσμα την περικοπή των μορφωτικών και των εργασιακών δικαιωμάτων!
Με βάση τις αποφάσεις των Συλλόγων μας και της ΔΟΕ απαιτούμε:
1. Ένας/μία δάσκαλος/α για κάθε τμήμα
2. Για κάθε δύο τμήματα ολοημέρου, ορισμός ενός/μίας δασκάλου/ας υπεύθυνου/ης ώστε να μην μετατραπεί σε φύλαξη όπου κάθε ώρα θα μπαίνει και διαφορετικός δάσκαλος
3. Κάλυψη συνολικά όλων των πραγματικών κενών από ΟΛΕΣ τις ειδικότητες
4. Κάλυψη με έναν εκπαιδευτικό ειδικής αγωγής για κάθε αίτηση σε παράλληλη στήριξη
5. Ένας/μία δάσκαλος/α σε κάθε τμήμα ένταξης
6. Ένας/μία δάσκαλος/α σε κάθε τμήμα υποδοχής
7. Τις απαραίτητες ώρες ενισχυτικής διδασκαλίας στα τμήματα
8. Δύο νηπιαγωγούς για κάθε ολοήμερο νηπιαγωγείο
9. Ένταξη όλων των προσφυγόπουλων στα πρωινά σχολεία και νηπιαγωγεία
10. Χωρισμός όλων των πληθωρικών τμημάτων με βάση τα αιτήματα του εκπαιδευτικού κινήματος
ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ: ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ, ΕΝΩΤΙΚΑ, ΜΑΧΗΤΙΚΑ.
ΑΝΑΤΡΕΠΟΥΜΕ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥΣ
Μην αφήνεις κανέναν να αποφασίζει για σένα, χωρίς εσένα!
Να γίνουμε ΑΜΜΟΣ στα ΓΡΑΝΑΖΙΑ ΤΟΥΣ
ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ
(Παρεμβάσεις-Κινήσεις- Συσπειρώσεις)
rizospastiki-kinisi.blogspot.gr
Αιρετός Θανάσης Αγαπητός τηλ.6976281776 agapitos3@gmail.com
Αναπλ. αιρετός Σμήλιος Ηλίας τηλ.6932913799
ismilios@gmail.com
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου