ΤΡΙΤΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ 24-3-2014
Θέμα: «Διευκρινίσεις ως προς την εφαρμογή του θεσμού της Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της σχολικής μονάδας κατά το σχολικό έτος 2013-2014».
Μαρούσι, 24. 03. 2014
Αριθ. Πρωτ.: 44375/Γ1
Σε συνέχεια της υπ. αριθμ. 32773/Γ1/6-3-2014 και της υπ. αριθμ. 190089/Γ1/10.12.2013 Εγκυκλίου του Υφυπουργού Παιδείας & Θρησκευμάτων και σύμφωνα με το Ν. 1566/85 (ΦΕΚ 167/30-09-1985, τ. Α΄, Άρθρο 11, παρ. ΣΤ) και τα Άρθρα 29,37,39 της με αριθμ. Φ.353.1/324/105657/Δ1/8-10-2002 (ΦΕΚ 1340, τ. Β΄) Υπ. Απόφασης, την Υπ. Απόφαση ΦΕΚ 614, τ. Β΄, 30972/Γ1//15-3-2013 & την Εγκύκλιο με Αριθμ. Πρωτ. 30973/Γ1/05-03-2013, επισημαίνουμε ότι:
Σε περίπτωση που ο σύλλογος διδασκόντων δεν μπορεί να καταλήξει σε απόφαση συγκρότησης επαρκούς αριθμού ομάδων εργασίας ή συγκεκριμένης σύνθεσης ή κατανομής αρμοδιοτήτων (π.χ. τους δείκτες που θα επεξεργαστεί κάθε ομάδα), τότε
ο Διευθυντής του σχολείου, σύμφωνα με το άρθρο 39, παρ. 15, ΦΕΚ 1340/2002, υποχρεούται να ορίσει τον αριθμό, τη σύνθεση και τις συγκεκριμένες αρμοδιότητες κάθε ομάδας.
Οι σχολικές μονάδες καλούνται να έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία συγκρότησης των ομάδων μέχρι 4-4-2014. Στη συνέχεια και μέχρι 31-5-2014, ο σύλλογος διδασκόντων θα πρέπει να συνεδριάσει και αφού λάβει υπόψη του τις εισηγήσεις των ομάδων εργασίας, μέσα από ανοικτό διάλογο, να προβεί στην γενική εκτίμηση της σχολικής μονάδας με την αποτύπωση των 15 δεικτών καθώς επίσης να αποφασίσει για τα σχέδια δράσης που θα υλοποιηθούν το επόμενο έτος
Η τελική έκθεση αυτο αξιολόγησης θα πρέπει να υποβληθεί μέχρι τέλους του διδακτικού έτους.
Οι Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης σε συνεργασία με τις αντίστοιχες Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, καλούνται μέχρι 11-4-2014 να αποστείλουν στον Διευθυντή του Γραφείου Υπουργού πίνακα με τα σχολεία στα οποία τυχόν δεν έχει ολοκληρωθεί η συγκρότηση των ομάδων εργασίας.
Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΡΒΑΝΙΤΟΠΟΥΛΟΣ
ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΑΕΕ 6-3-2014
|
|
|
|
|
|
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
-----
|
|
|
|
ΕΝΙΑΙΟΣ
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ
ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ
ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ
ΣΠΟΥΔΩΝ Π.Ε. & Δ.Ε.
|
|
Ταχ.
Δ/νση:
|
Α.
Παπανδρέου 37
|
Τ.Κ.
– Πόλη:
|
151
80 Μαρούσι
|
Ιστοσελίδα:
|
|
Τηλέφωνο:
|
210
344 3605
210
344 3619
|
|
|
|
|
|
Να
διατηρηθεί μέχρι
Βαθμός
ασφαλείας
Μαρούσι, 06. 03. 2014
Αριθ.
Πρωτ.: 32773/Γ1
ΠΡΟΣ:
1.
Περιφερειακούς Δ/ντες Π.Ε.
& Δ.Ε. της χώρας
(έδρες τους).
2.
Προϊσταμένους Επιστημονικής και
Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Π.Ε. &
Δ.Ε. (έδρες τους).
3.
Σχολικούς Συμβούλους Π.Ε. & Δ.Ε. της Χώρας (δια των Περιφερειακών
Δ/νσεων)
4.
Δ/ντές Δ/νσεων Π.Ε. & Δ.Ε. (έδρες τους).
5.
Σχολικές μονάδες Π.Ε. & Δ.Ε. (δια των Δ/νσεων Π.Ε. & Δ.Ε.).
ΚΟΙΝ.:
Ι.Ε.Π. (Αν. Τσόχα 36- 11521 Αθήνα)
|
Θέμα: «Διευκρινίσεις ως προς την
εφαρμογή του θεσμού της Αξιολόγησης του
Εκπαιδευτικού Έργου της σχολικής μονάδας κατά το σχολικό έτος 2013-2014».
Σε συνέχεια
της υπ. αριθμ. 1900089/Γ1/10.12.2013 Εγκυκλίου
του Υφυπουργού Παιδείας & Θρησκευμάτων και σύμφωνα
με το Ν. 1566/85 (ΦΕΚ 167/30-09-1985, τ.
Α΄, Άρθρο 11, παρ. ΣΤ) και τα Άρθρα 29, 37,39 της με αριθμ.
Φ.353.1/324/105657/Δ1/8-10-2002 (ΦΕΚ 1340, τ. Β΄) Υπ. Απόφασης, την Υπ. Απόφαση
ΦΕΚ 614, τ. β΄, 30972/Γ1//15-3-2013 & την Εγκύκλιο με Αριθμ. Πρωτ. 30973/Γ1/05-03-2013
διυκρινίζουμε τα ακόλουθα:
Η
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου (ΑΕΕ) της Σχολικής Μονάδας με τη διαδικασία
της αυτοαξιολόγησης, εφαρμόζεται σε όλες τις σχολικές μονάδες Προσχολικής,
Δημοτικής και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Χώρας, όπως προβλέπεται στο Ν. 2986/2002 (Α΄ 24/13-2-2002) και στην με
αριθμ. Φ. 353.1/324/105657/Δ1/2002 Υ.Α. (B΄ 1340/16-10-2002), για τη σύνταξη εκθέσεων αυτοαξιολόγησης
από του Συλλόγους Διδασκόντων και τα Στελέχη Εκπαίδευσης.
Σκοπός της ΑΕΕ είναι η εισαγωγή του πνεύματος
της «αυτοαξιολόγησης» στο σχολείο και η ανάπτυξη σχέσεων συνεργασίας και εμπιστοσύνης στην
εκπαιδευτική κοινότητα. Η εφαρμογή της ΑΕΕ στα σχολεία είναι υποχρεωτική και
την ευθύνη της υλοποίησης έχουν οι Διευθυντές των σχολικών μονάδων, με την
επιστημονική/παιδαγωγική στήριξη των Σχ. Συμβούλων και τη διοικητική στήριξη
των Δ/ντών Διευθύνσεων.
Η διαδικασία
της αυτοαξιολόγησης πραγματοποιείται από
ομάδες εργασίας των εκπαιδευτικών, οι οποίες ορίζονται με απόφαση του Συλλόγου
Διδασκόντων. Οι αρμοδιότητες του
Συλλόγου Διδασκόντων στο πεδίο αυτό, αφορούν αποκλειστικά στον αριθμό, τη
σύνθεση και τις αρμοδιότητες των ομάδων. Συνιστάται, στο βαθμό που αυτό είναι
εφικτό, να λαμβάνονται υπόψη οι σχετικές επιθυμίες των εκπαιδευτικών ως προς
την ένταξή τους σε ομάδα συγκεκριμένης αρμοδιότητας.
Οι
εκπαιδευτικοί που συμμετέχουν στις ομάδες εργασίας, εργάζονται εκτός διδακτικού
ωραρίου, εντός όμως του εργασιακού ωραρίου.
Οι σχολικές μονάδες θα ολοκληρώσουν τη γενική εκτίμηση
της εικόνας, η οποία θα παραμείνει στο σχολείο, καθώς, επίσης, θα αποφασίσουν
για τα σχέδια δράσης που θα υλοποιηθούν το επόμενο έτος.
Η ετήσια έκθεση
της αυτοαξιολόγησης, η οποία θα εμπεριέχει στοιχεία της εκτίμησης της γενικής εικόνας του σχολείου, θα υποβληθεί ηλεκτρονικά
στο τέλος του διδακτικού έτους.
Σχετικές οδηγίες
για την αποστολή των εκθέσεων των σχολικών μονάδων, των στελεχών
εκπαίδευσης, των Προϊσταμένων Επιστημονικής & Παιδαγωγικής καθοδήγησης, των
Διευθυντών Α/θμιας & Δ/θμιας Εκπ/σης και των Περιφερειακών Δ/ντών, θα
αποσταλούν το επόμενο διάστημα.
Οι Περιφερειακοί Δ/ντές ΠΕ & ΔΕ, οι Διευθυντές
Π/θμιας & Δ/θμιας Εκπαίδευσης καλούνται να συνδράμουν ενεργά το έργο των
Σχολικών Σύμβουλων Προσχολικής, Δημοτικής και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
της Χώρας, που έχουν την ευθύνη για την ενημέρωση και επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και
να υποστηρίξουν τις σχολικές μονάδες σε όλες τις διαδικασίες εφαρμογής του
θεσμού της Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου.
Εσωτ.
Διανομή
1.
Γραφείο κ. Υπουργού
2.
Γραφείο κ. Υφυπουργού
3. Γραφείο κ. Γεν. Γραμματέα
4. Γενική Δ/νση Διοίκησης Π.Ε.& ΔΕ
5. Δ/νση Ειδικής Αγωγής
5. Διεύθυνση Ιδιωτικής Εκπ/σης
6. Δ/νση ΣΕΠΕΔ
7.Διεύθυνση Σπουδών Π.Ε
8. Διεύθυνση Σπουδών
Δ.Ε.
9. ΓΕΠΟ
|
Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΣΥΜΕΩΝ ΚΕΔΙΚΟΓΛΟΥ
|
ΠΡΩΤΗ ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΑΕΕ 10-12-2013
Ταχ. Δ/νση:
|
Α. Παπανδρέου 37
|
Τ.Κ. – Πόλη:
|
151 80 Μαρούσι
|
Ιστοσελίδα:
|
|
Πληροφορίες:
|
Κ.
Παπαχρήστος
Στ. Μερκούρης
|
Τηλέφωνο:
|
210 344 3605
210 344 2234
|
email:
|
|
|
Να διατηρηθεί μέχρι
Βαθμός ασφαλείας
Μαρούσι, 10.
12. 2013
Αριθ. Πρωτ.: 190089/Γ1
ΠΡΟΣ:
1.
Περιφερειακούς Δ/ντες
Π.Ε. & Δ.Ε. της
χώρας (έδρες τους).
2.
Προϊσταμένους Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης
Π.Ε. & Δ.Ε. (έδρες τους).
3.
Σχολικούς Συμβούλους Π.Ε. & Δ.Ε. της
Χώρας (δια των Περιφερειακών Δ/νσεων)
4.
Δ/ντές Δ/νσεων Π.Ε. & Δ.Ε. (έδρες
τους).
5.
Σχολικές μονάδες Π.Ε. & Δ.Ε. (δια των
Δ/νσεων Π.Ε. & Δ.Ε.).
ΚΟΙΝ.: Ι.Ε.Π. (Αν. Τσόχα 36-
11521 Αθήνα)
|
Θέμα: «Εφαρμογή του θεσμού της
Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της σχολικής μονάδας κατά το σχολικό
έτος 2013-2014 – Διαδικασίες»
Με την αριθμ.
157723/ 23.10.2013/Γ1 Εγκύκλιο του Υφυπουργού Παιδείας πραγματοποιήθηκαν σε περιφερειακό επίπεδο κατά την περίοδο Οκτωβρίου –
Νοεμβρίου 2013 επιμορφώσεις των Σχολικών Συμβούλων και των Διευθυντών
Διευθύνσεων ΠΕ και ΔΕ. Ακολούθως οι Σχολικοί Σύμβουλοι θα ενημερώσουν/επιμορφώσουν
τους Διευθυντές και τους Εκπαιδευτικούς των σχολικών μονάδων της παιδαγωγικής τους ευθύνης, σχετικά με την
εφαρμογή του θεσμού της ΑΕΕ.
Σύμφωνα με την Υπ. Απόφαση ΦΕΚ 614, τ. β΄/15-3-2013
& την Εγκύκλιο με Αριθμ. Πρωτ. 30973/Γ1/05-03-2013 με την έναρξη του
σχολικού έτους 2013-2014, η Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής
Μονάδας με τη διαδικασία της Αυτοαξιολόγησης, θα εφαρμοστεί σταδιακά σε όλες
τις σχολικές μονάδες Προσχολικής, Δημοτικής και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της
Χώρας.
Σκοπός της Αξιολόγησης
του Εκπαιδευτικού Έργου (ΑΕΕ) κατά το πρώτο έτος της εφαρμογής του θεσμού είναι
η εισαγωγή του πνεύματος της «αυτοαξιολόγησης» στο σχολείο και η
ανάπτυξη σχέσεων συνεργασίας και
εμπιστοσύνης στην εκπαιδευτική κοινότητα.
Η εφαρμογή της ΑΕΕ στα σχολεία είναι
υποχρεωτική και την ευθύνη της υλοποίησης έχουν οι Διευθυντές των σχολικών
μονάδων, με την επιστημονική /παιδαγωγική στήριξη των Σχ. Συμβούλων και τη διοικητική
των Δ/ντών Διευθύνσεων. Η
εφαρμογή κατά το σχολικό έτος 2013-14, περιλαμβάνει τα ακόλουθα:
1. Γενική εκτίμηση της εικόνας του σχολείου.
2. Επιλογή και διαμόρφωση
Σχεδίου Δράσης για τη βελτίωση του εκπαιδευτικού έργου, το οποίο θα
υλοποιηθεί το σχολικό έτος 2014-15.
3. Ετήσια έκθεση Αξιολόγησης του σχολείου.
Ειδικότερα, για κάθε μία από τις παραπάνω διαδικασίες
σημειώνονται τα ακόλουθα:
1. Γενική εκτίμηση της εικόνας του
σχολείου: Αποτελεί βασική διαδικασία της ΑΕΕ και αποσκοπεί στην
εισαγωγή του πνεύματος της «αυτοαξιολόγησης» στο σχολείο και στην ανάπτυξη
συνεργατικών πρακτικών μεταξύ των εκπαιδευτικών.
Αντικείμενο της διαδικασίας είναι η
αποτίμηση των 15 δεικτών ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου στο σχολείο. Η
εκτίμηση αυτή δίνει τη δυνατότητα στα μέλη της σχολικής κοινότητας να
αποκτήσουν μια συνολική εικόνα της κατάστασης του σχολείου. Κατά τη διάρκεια
της διαδικασίας αυτής αναδεικνύονται τα αξιόλογα επιτεύγματα του σχολείου και
επισημαίνονται οι αδυναμίες, με σκοπό την ανάληψη πρωτοβουλιών και δράσεων για
τη βελτίωσή τους.
Η διαδικασία πραγματοποιείται
από ομάδες εργασίας των εκπαιδευτικών με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων.
Οι εκπαιδευτικοί αναπτύσσουν συνεργατικές πρακτικές, διερευνούν τα δεδομένα
του σχολείου, αξιοποιούν το εκπαιδευτικό υλικό της ΑΕΕ (Τόμος ΙΙΙ: «Μεθοδολογία
και εργαλεία διερεύνησης») καθώς και υλικό από τις καλές πρακτικές των σχολείων
που είναι αναρτημένα στο Παρατηρητήριο της ΑΕΕ (aee.iep.edu.gr).
Οι Διευθυντές των
σχολείων, εποπτεύουν και συντονίζουν τις διαδικασίες εφαρμογής και διευκολύνουν τις συνεργασίες και την
επικοινωνία μεταξύ των εκπαιδευτικών.
Οι Σχολικοί Σύμβουλοι ενημερώνουν,
καθοδηγούν και υποστηρίζουν παιδαγωγικά την ανάπτυξη των διαδικασιών της
«αυτοαξιολόγησης» και την εφαρμογή του θεσμού στο σχολείο.
Οι Διευθυντές
Α/θμιας & Δ/θμιας Εκπ/σης
στηρίζουν με κάθε τρόπο την εφαρμογή της ΑΕΕ σ’ όλες τις σχολικές μονάδες της
Χώρας.
Η διαδικασία
ολοκληρώνεται μέχρι τον Μάϊο του 2014 με τη σύνταξη της Έκθεσης της Γενικής
Εκτίμησης της εικόνας του σχολείου.
2. Επιλογή και διαμόρφωση Σχεδίου Δράσης: Τα Σχέδια Δράσης
αποτελούν σημαντική διάσταση της ΑΕΕ καθώς συνδέονται με πρωτοβουλίες βελτίωσης
της ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου στο σχολείο και τη διάχυση των καλών
πρακτικών μεταξύ των σχολείων όλης της χώρας.
Η επιλογή του
σχεδίου δράσης μπορεί να είναι αποτέλεσμα της γενικής εκτίμησης (διαπίστωση
αδυναμιών του σχολείου) ή να αφορά σε προτεραιότητες που ορίζει ο σύλλογος
διδασκόντων. Κάθε σχολείο επιλέγει δράσεις βελτίωσης της ποιότητας σε
συγκεκριμένες πτυχές του εκπαιδευτικού έργου ανάλογα με τις δυνατότητες και τις
ιδιαιτερότητές του. Το Σχέδιο Δράσης θα υλοποιηθεί το επόμενο σχολικό έτος
2014-2015. Οι σχολικές μονάδες που εφάρμοσαν, κατά τη διετία 2010-2012 τη
διαδικασία της ΑΕΕ, δύνανται και κατά το τρέχον έτος να υλοποιήσουν Σχέδιο
Δράσης.
Κατά το πρώτο στάδιο της εφαρμογής
του θεσμού προτείνεται να δοθεί έμφαση σε ζητήματα που συνδέονται άμεσα με τη
βελτίωση της ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου όπως:
·
η δημιουργία, βελτίωση και επικαιροποίηση της
ιστοσελίδας του σχολείου,
·
η
διαμόρφωση ή ο εκσυγχρονισμός του εσωτερικού κανονισμού του σχολείου,
·
η οργάνωση της λειτουργίας του συλλόγου
διδασκόντων και η βελτίωση των σχέσεων με το σύλλογο γονέων και την μαθητική
κοινότητα.
3. Ετήσια Έκθεση Αξιολόγησης του σχολείου:
Στο τέλος κάθε σχολικής χρονιάς κάθε σχολική μονάδα υποβάλλει Ετήσια Έκθεση
Αξιολόγησης. Τα αποτελέσματα και τα
συμπεράσματα της Ετήσιας Έκθεσης αξιοποιούνται στον ετήσιο προγραμματισμό του
επόμενου σχολικού έτους και στον γενικότερο εκπαιδευτικό σχεδιασμό του σχολείου.
Κατά το φετινό σχολικό έτος η Έκθεση της
Γενικής Εκτίμησης και η Ετήσια Έκθεση Αξιολόγησης ταυτίζονται. Η Ετήσια Έκθεση
αποτελεί μια σύντομη και περιεκτική αποτύπωση της Έκθεσης Γενικής Εκτίμησης. Η
Ετήσια Έκθεση Αξιολόγησης θα υποβληθεί από τον Διευθυντή του σχολείου
ηλεκτρονικά στο Δίκτυο Πληροφόρησης της ΑΕΕ τον Ιούνιο του 2014. Θα ακολουθήσει σχετική εγκύκλιος με οδηγίες
για την αποστολή των Εκθέσεων.
Αναφορικά με τον προγραμματισμό και την
ανάπτυξη των διαδικασιών της ΑΕΕ στα σχολεία σημειώνονται τα ακόλουθα:
- Οι
διαδικασίες της ΑΕΕ εμπλουτίζουν χωρίς να ανατρέπουν το σχολικό πρόγραμμα
και τη λειτουργία του σχολείου. Συστηματοποιούν
την εργασία του συλλόγου διδασκόντων, τις δράσεις και τον προγραμματισμό
της σχολικής μονάδας με στόχο τη συνεχή βελτίωση της παιδαγωγικής της λειτουργίας.
- Η
έναρξη των διαδικασιών της ΑΕΕ στο σχολείο γίνεται με τον καθορισμό των
ομάδων εργασίας και ολοκληρώνεται στο τέλος του σχολικού έτους με την
έγκριση των αποτελεσμάτων σε τακτικές ή έκτακτες ολομέλειες του συλλόγου
διδασκόντων, σύμφωνα με το Ν. 1566/85 (ΦΕΚ 167/30-09-1985, τ. Α΄, Άρθρο
11, παρ. ΣΤ) και το Άρθρο 37 της με αριθμ. Φ.353.1/324/105657/Δ1/8-10-2002
(ΦΕΚ 1340, τ. Β΄) Υπ. Απόφασης.
- Ο
Σύλλογος των Διδασκόντων κάθε σχολικής μονάδας για τον προγραμματισμό, την
οργάνωση και τον συντονισμό της διαδικασίας των ομάδων εργασίας, μπορεί να
συνεδριάσει και σε ώρες που ο ίδιος θεωρεί κατάλληλες, εκτός ωραρίου
εργασίας.
- Οι
σχολικές μονάδες της προσχολικής αγωγής και τα ολιγοθέσια σχολεία (έως
3/θ) δεν υποχρεούνται στην υλοποίηση σχεδίων δράσης, εκτός και εάν το
επιλέξουν, με δική τους απόφαση.
Οι Σχολικοί Σύμβουλοι
Παιδαγωγικής Ευθύνης μεριμνούν για την ενημέρωση των σχολικών μονάδων, καθώς
και την υποστήριξη και την καθοδήγηση
των εκπαιδευτικών σε όλες τις διαδικασίες εφαρμογής του θεσμού.
Την
επιστημονική εποπτεία και την παρακολούθηση της εφαρμογής του θεσμού και των
επιμέρους διαδικασιών της ΑΕΕ έχει το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π).
Καλούνται οι Περιφερειακοί Δ/ντές ΠΕ & ΔΕ, οι Προϊστάμενοι
Επιστημονικής & Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Π.Ε. & Δ.Ε., οι Διευθυντές
Π/θμιας & Δ/θμιας Εκπαίδευσης και οι Σχολικοί Σύμβουλοι της Χώρας να
συνεργαστούν με το Ι.Ε.Π., την Επιστημονική Ομάδα του Έργου της ΑΕΕ καθώς και
με τα στελέχη του Υ.ΠΑΙ.Θ. (Δ/ντές Σπουδών Π.Ε. & Δ.Ε.) και να συμβάλουν
ενεργά στην αποτελεσματική εφαρμογή του
θεσμού της Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου στα σχολεία όλης της χώρας.
Εσωτ. Διανομή
1. Γραφείο κ. Υπουργού
2. Γραφείο κ. Υφυπουργού
3. Γραφείο κ. Γεν. Γραμματέα
4. Γενική Δ/νση Διοίκησης Π.Ε.& ΔΕ
5. Δ/νση Ειδικής Αγωγής
5. Διεύθυνση Ιδιωτικής Εκπ/σης
6. Δ/νση ΣΕΠΕΔ
7.Διεύθυνση Σπουδών Π.Ε
8. Διεύθυνση Σπουδών Δ.Ε.
9. ΓΕΠΟ
|
Ο
ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΣΥΜΕΩΝ
ΚΕΔΙΚΟΓΛΟΥ
|
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου